PLAKÁTY v proměnách času

1927 firma Elida - Triumf krásy!

1927 firma Elida – Triumf krásy!

Dnes, stejně jako před lety, měly plakáty přitáhnout pozornost potencionálních zákazníků a tím zvednout prodej a zároveň i tržbu, o kterou jde na prvním místě. Nechci tvrdit, že tomu před lety bylo jinak, jen je rozdíl v tom, že dnešní plakáty jsou víc psichologicky propracované a tím samozřejmě i účinější, než tomu bylo za dob našich babiček a prababiček. Rozdíl je samozřejmě i ve zpracování.

English:

Today, like many years ago, posters should attract the attention of potential customers and raise the sales, while sales, on which it first. I do not claim that it was different years ago, only difference is that today’s posters are more sophisticated psichologicky and of course also more efficient than it was in the days of our grandmothers and great-grandmothers. The difference is, of course, in the process.

Napsat komentář